חיפוש

קורס צלילה חופשית מתקדם

קורס צלילה חופשית מתקדם

קורס צלילה חופשית מתקדם הוא קורס שעושים אותו לאחר הקורס הבסיסי. הקורס נועד להכשיר אתכם מעבר לדברים הבסיסיים שאותם למדתם בקורס הבסיסי. הקורס הוא קורס מקיף, כזה מיועד בעיקר לצוללנים עם ניסיון קודם בצלילה חופשית. לפני שתרשמו לקורס חובה עליכם להכיר את יתרונותיו ואת הסיבות לעבור אותו. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו במצב בו הוא עובר קורס שלא יקדם אותו בהמשך. החדשות הטובות הן קורס צלילה מתקדם בסגנון חופשי יכול לפתוח בפניכם דלתות רבות. גם כאלה שעד לא מזמן היו נעולות בפניכם, דבר המחייב אתכם לחשוב בצורה קצת אחרת. בא לכם לקבל הכשרה מקיפה בתור צוללנים? זה בהחלט קורס שיכול להיות הנכון בשבילכם. 

מי קהל היעד של הקורס?

קהל היעד של קורס צלילה חופשית מתקדם הם כל אותם צוללנים שעברו את הקורס הבסיסי. הקורס נשען על ידע שאותו צברתם במהלך הקורס הבסיסי ורק מעשיר אותו. מי שלא עבר את הקורס הבסיסי יתקשה להבין על מה מדברים בקורס המתקדם. המטרה של הקורס תהיה לאפשר לאלה שרוצים להרחיב את ידיעתם בכל מה שנוגע לצלילה חופשית. ישנם את אלה שהקורס הבסיסי לא באמת מספק להם את הידע הנדרש. לפיכך הם ירחיבו את ההסמכה ויקבלו עוד ידע שיאפשר להם להשיג את מבוקשם. יש כאלה שהידע הזה הוא קריטי עבורם כדי לבצע פעולות מסוימות.

במה שונה קורס מתקדם מקורס בסיסי?

כמות השעות וגם כמות הידע בין הקורס הבסיסי לקורס המתקדם משתנה. בו בזמן תוכלו לסיים את הקורס כאשר ברשותכם תעודה המוכיחה כי עברתם אותו. עם התעודה תוכלו לעשות המון דברים שעם הקורס הבסיסי לא הייתם מסוגלים לעשות. הקורס הבסיסי הוא קורס קצר מועד, כזה שתסיימו אותו תוך זמן קצר. לעומת זאת הקורס המתקדם הוא קורס קצת יותר ארוך מכיוון שלומדים בו יותר דברים. בסופו של יום כל אחד אמור לבחור את הקורס שמספיק עבורו בהתאם למבוקשו. ישנם את אלה שמספיק להם הידע הבסיסי ואחרים שחייבים להכיר את כל הדברים הקטנים. 

כמה עולה קורס צלילה חופשית מתקדם?

את הקורס לא בוחרים על סמך המחיר שלו, בסופו של יום רמת הקורס היא זאת שקובעת. בו בזמן יש את אלה שמגיעים עם תקציב מוגבל ולכן חובה עליכם לבחון זאת. המחיר משתנה בין הקורסים, לכל בית ספר לצלילה יש את המחירון שלו. שווה לכם לבצע השוואת מחירים בין בתי ספר שונים כדי להבין פחות או יותר את ההבדל. המחיר ינוע סביב כמה אלפי שקלים עבור קורס צלילה שלם. נדגיש כי עם הקורס תוכלו לעבוד בתחום ולפתוח בפניכם דלתות רבות שעד היום פשוט סגורות בפניכם ולא ניתנות לפתיחה. 

דגשים לבחירת קורס מתקדם לצלילה חופשית

תבחרו קורס צלילה חופשית מתקדם רק אחרי ששמעתם מה אחרים חושבים עליו. אל תביאו את עצמכם למצב בו הקורס שתבחרו יהיה עם חוות דעת שלילית. הרי כמו שלאחרים יש חוות דעת שלילית על הקורס, כך יכול להיות גם מהצד שלכם. בו בזמן הקורס חייב להיות כזה שמעבירים אותו צוללנים מקצועיים. הם אמורים להיות במידה רבה מודל החיקוי שלכם כאשר אתם נכנסים אל תוך הים. בחירה בקורס שפועל זמן רב תהיה חותמת לכך שאינכם עושים סיכונים או לוקחים הימורים. תרצו לדעת כי הקורס שאתם נכנסים אליו הוא קורב שיביא אתכם לנקודה הרצויה. להיות צוללנים שצוללים בצורה טובה ומקצועית גם בצלילה חופשית ללא מכשירים וציוד.   

מעבר לתוכן שאהבתי
רוצים לצלול איתנו? לשיחת ייעוץ ללא התחייבות מלאו את הטופס
עוד מהבלוג