חיפוש

קורס צלילה חופשית בסיסי

קורס צלילה חופשית בסיסי

צלילה היא פעילות פנאי מעולה שיכולה לסייע לכם להעביר את הזמן הפנוי. אם מתחשק לכם לגלות עולם חדש, צלילה יכולה להיות בחירה מעולה בשבילכם. עם זאת, ישנם מספר קורסי צלילה שלכל אחד מהם יתרונות משלו. אם הגעתם לכאן סימן שקורס צלילה חופשית בסיסי מעניין אתכם. מדובר על קורס שילמד אתכם איך לצלול בצורה חופשית אל תוך מעמקי הים. אולי בשלב הראשוני זה נשמע לכם מעט מפחיד, אך עם הזמן תקבלו את כל הידע הנדרש. מה חשוב לדעת לפני שנרשמים לקורס שבו לומדים צלילה חופשית באופן בסיסי? ריכזנו לכם את כל המידע כדי שלא יהיו דברים שלא יקבלו מענה הולם.

מהי צלילה חופשית?

צלילה חופשית היא צלילה שבמסגרתה לא נעזרים באביזרים או בציוד מיוחד. כלומר הצוללן צולל בלי בלון חמצן או כל מה שאתם מכירים מצלילות קודמות. מן הסתם שהטכניקה הנדרשת תהיה שונה בהשוואה לקורס צלילה המתבצעת עם כל הציוד הרלוונטי. יהיה עליכם לקחת את הדברים באופן אחר כדי להפיק את מירב התועלת. יכול להיות שכבר יצא לכם לצלול בצלילה חופשית בכל מיני מקומות שונים. אך לעשות זאת במסגרת קורס מסודר שילמד אתכם איך לעשות זאת כמו שצריך. החדשות הטובות הן שתוכלו להירשם לקורס שילמד אתכם את כל מה שחשוב להכיר. אינכם צריכים להגיע עם הידע הנדרש כדי להתחיל לצלול באופן חופשי.  

למי מיועד קורס צלילה חופשית?

הקורס מיועד לכל אלה שסקרנים לצלול אך לא רוצים לעשות זאת עם כל הציוד המגושם. ישנה אפשרות לצלול גם ללא ציוד, רק צריך לדעת איך עושים את זה כנדרש. אף אחד לא נולד עם הידע הנדרש בצלילה, בטח כאשר אנו מדברים על צלילה חופשית. קורס צלילה חופשית בסיסי יכשיר אתכם לעשות את זה כמו מקצוענים אמיתיים. הקורס מיועד לאלה שיש להם ידע וניסיון בצלילה, וגם לאלה שלא עשו זאת מעולם. מכיוון שהקורס הוא קורס בסיסי מתחילים בו מהרמה הכי בסיסית שיש. עם הזמן מרימים את הרמה וגורמים לכל מי שנמצא בקורס להיות צוללן מקצועי.

במה שונה הקורס הזה מקורסי צלילה אחרים?

המהות היא בדיוק אותה המהות, השאיפה היא להפוך אתכם לצוללנים מיומנים. עם זאת התוכן המועבר בקורס צלילה חופשית בסיסי יהיה שונה לעומת קורסים אחרים כמו לדוגמא קורס צלילה מתקדם. המדריכים בקורס אמורים ללמד אתכם כיצד תוכלו לצלול גם ללא ציוד ובלוני חמצן. משימה שיכולה להישמע לכם בתחילת הדרך כמו משימה בלתי אפשרית. מן הסתם שיש כל מיני שיטות שמאפשרות לשמור כמות חמצן מספקת בריאות. עם הזמן הקורס ילמד אתכם ויכשיר אתכם איך לעשות זאת כמו מומחים אמיתיים. בו בזמן צריך להתכונן לכל מיני סיכונים שעלולים לצוץ תוך כדי הצלילה.

איך בוחרים קורס צלילה חופשית בסיסי?

זה שישנם הרבה מאוד קורסים זה לא אומר שיהיה עליכם ללכת לאיבוד בעת הבחירה. יהיה עליכם לחפש את הקורס שיהיה תפור בדיוק למידותכם. ישנם כמה פרמטרים שאינכם מתפשרים עליהם בעת בחירת הקורס. ראשית תבחרו קורס עם וותק, כזה שיצא לו כבר להכשיר בוגרים ובוגרות צוללנים וצוללניות. בו בזמן תרצו לדעת כי הזמינות של הקורס תואמת לזמינות שלכם. כך לא תחסירו אף אחד מהמפגשים, כל מפגש בקורס יכול להיות קריטי להיכרות עם הטכניקה הספציפית. מעבר לעניינים הללו תקשיבו מה יש לאותם בוגרים שסיימו את הקורס לספר עליו. יכול להיות שהם יאירו את עיניכם בנושאים שלא יצא לכם לשמוע אותם קודם לכן.  

מעבר לתוכן שאהבתי
רוצים לצלול איתנו? לשיחת ייעוץ ללא התחייבות מלאו את הטופס
עוד מהבלוג